لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی ایران

1396/07/17

شرکت آزاد تجارت پارس در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی ایران جزء همیاران این انجمن هستند. از شما عزیزان دعوت می شود که همراه با شرکت آزاد تجارت پارس در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی در هتل المپیک تهران - سالن A باشید.

هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی  ایران

شرکت آزاد تجارت پارس در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی ایران

پیام رئیس کنگره سپاس پروردگار عالميان را که به ما فرصت داد تا با همراهي ياران انديشمند و تواناي خود به برگزاري با شکوه هفدهمين کنگره بين المللي انجمن علمي پريودنتولوژي ايران اهتمام ورزيم. اين رويداد بزرگ علمي با حضور سخنرانان برجسته داخلي و خارجي امکان تبادل آخرين دستاوردهاي علمي در حوزه رشته پريو دانتيکس را براي دانشمندان و علاقمندان فراهم ميسازد تا اين دستاوردهاي ارزشمند و تلاش هاي علمي بتوانند در آيينه نقد ديگر اساتيد و صاحب نظران سنجيده شود. برگزاري اين همايش بستري مناسب را براي هم انديشي متخصصين ، دندانپزشکان ، بهداشتکاران و تکنسين هاي سلامت دهان و دندان ايجاد نموده و امکان تبادل يافته هاي جديد علمي و تقويت روحيه همکاري بين رشته اي را فراهم مي نمايد. در نتيجه اين تبادل اطلاعات است که مي توان يافته ها و ايده هاي نوين را با دانش و تجربه ديگران محک زد. يکي از مهمترين دغدغه هاي مسئولين انجمن علمي پريودنتولوژي ايران و برگزارکنندگان اين کنگره موضوع سلامت دهان و دندان مي باشد. سلامت مهمترين سرمايه براي توسعه همه جانبه است. با توجه به آخرين اطلاعات ارائه شده از پيمايش انجام شده در طرح سيماي سلامت دهان و دندان در سال 1391 متاسفانه شاهد شيوع بالاي بيماريهاي پريو دنتال در کشور هستيم. در همين راستا يکي از مهمترين مواردي که در اين کنگره به آن پرداخته خواهد شد، ارائه مفاهيم جديد در حوزه سلامت دهان و دندان و عرضه مطالب آموزشي در قالب آموزش هاي مداوم با توجه به آخرين تغييرات شکل گرفته توسط وزارت بهداشت با همکاري انجمن علمي پريودنتولوژي با هدف ارتقاء شاخص هاي سلامت دهان و دندان مي باشد. حضور اساتيد و دانشمندان برجسته خارجي و همچنين رياست محترم آکادمي پريودنتولوژي آمريکا و رياست محترم فدراسيون پريودنتولوژي اروپا جهت عقد تفاهم نامه در راستاي بسط و گسترش همکاريهاي آموزشي و پژوهشي بين المللي از ديگر برنامه هاي اين کنگره خواهد بود. يکي ديگر از رويدادهاي مهمي که انشاا... آغاز آن در اين کنگره کليد خواهد خورد جشنواره علمي، بين المللي پريو-ايمپلنت ( perio-implant award ) انجمن علمي پريودنتولوژي ايران خواهد بود که بر اساس مصوبه هيئت مديره و تاييد شوراي عالي انجمن مقرر گرديد همزمان با کنگره هفدهم اجرايي شود. ما مفتخريم با همراهي و همفکري اعضاي محترم و فرهيخته هيئت مديره و شوراي عالي انجمن پريودنتولوژي و شوراي برگزاري کنگره در تاريخ 25-28 مهرماه 96 در هتل المپيک تهران ميزبان شما عزيزان باشيم.


شرکت آزاد تجارت پارس در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی ایران جزء همیاران این انجمن هستند. از شما عزیزان دعوت می شود که همراه با شرکت آزاد تجارت پارس در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی در هتل المپیک تهران - سالن A باشید.


جهت مشاهده برنامه علمی هفدهمين کنگره بين المللي انجمن علمي پريودنتولوژي ايران لطفا روی آیکون زیر کلیک نمایید:

attachment
هفدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی
local_grocery_store