لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

نکات مهم در استفاده از دستگاه آبچورا

1396/11/14

سیستم پیشرفته تزریق گرم گوتا پرکا ريا، امکان پرکردن سه بعدی کامل را با سریعترین و با کیفیت ترین روش فراهم می کند. این سیستم روش latral را به vertical تغییر می دهد و تاثیر محسوس وروشنی بر نتیجه یک اندو موفق دارد

نکات مهم در استفاده از دستگاه آبچورا

نکات مهم در استفاده از دستگاه آبچورا

هندپیس تزریق کننده گوتا (Filling)

این بخش وظیفه ی پردازش کلیه فرامین ، کنترل ها و برنامه های عملکردی را بر عهده دارد که از نوع پرتابل با باطری داخلی می باشد. در مورد یونیت های پرتابل باید دقت کرد که وسیله برای اولین بار به مدت حداقل 12 ساعت شارژ اولیه شده تا تمامی سلول های باطری آن در حالت اکتیو قرار بگیرند.این کار تاثیر بسیار زیادی در طول عمر و عملکرد صحیح باطری دارد. در ضمن باید دقت کرد تا وسیله هر بار که به شارژر متصل می شود تا مادامی که شارژ آن تکمیل نشده از منبه تغذیه جدا نگردد و همچنین پس از شارژ کامل بلافاصله از منبع تغذیه جدا گردد. همواره باید از شارژرهای استاندارد دستگاه جهت شارژ یونیت استفاده شود در غیر این صورت امکان آسیب های بسیار جدی به قسمت های داخلی دستگاه وجود دارد. تمامی مدل های مختلف یونیت بر روی خود دکمه های عملکردی تحت قالب کیبورد دارند.برای محافظت هرچه بیشتر از این قسمت یونیت، باید دقت شود که به هیچ عنوان جهت تمیز کردن از مواد الکلی استفاده نگردد.برای تمیز کردن وسیله از مواد با میزان الکل و خوردندگی پایین استفاده کنید و به منظور رعایت مبحث استریلیزاسیون ، روکش های یک بار مصرف در هر بار استفاده از وسیله بسیار مفید خواهد بود. در مورد هندپیس هایی که مجهز به موتور تزریق کننده هستند باید در هر بار مصرف گوتا تا انتها تزریق شده و پس از تزریق کامل پیچ سرامیکی توسط Head packing driver از سر تزریق خارج شده و گوتای جدید در محل قرار داده شود. هندپیس را در حالتی که تازه خاموش شده و دارای گرما می باشد نظافت کنید .برای کانال های تزریق برس مخصوصی جهت تمیز کردن گوتاهای به جا مانده در جعبه دستگاه وجود دارد.پس از هر بار استفاده از برس آن را در محلول الکلیک قرار دهید. به ازای هر 5 دقیقه کارکرد متوالی هندپیس را به علت تولید حرارت بالا به مدت 15 دقیقه خاموش کنید.

هندپیس پاک کننده گوتا (Pack)

در مورد یونیت های پرتابل باید دقت کرد که وسیله برای اولین بار به مدت حداقل 12 ساعت شارژ اولیه شده تا تمامی سلول های باطری آن در حالت اکتیو قرار بگیرند.این کار تاثیر بسیار زیادی در طول عمر و عملکرد صحیح باطری دارد. در ضمن باید دقت کرد تا وسیله هر بار که به شارژر متصل می شود تا مادامی که شارژ آن تکمیل نشده از منبه تغذیه جدا نگردد و همچنین پس از شارژ کامل بلافاصله از منبع تغذیه جدا گردد. همواره باید از شارژرهای استاندارد دستگاه جهت شارژ یونیت استفاده شود در غیر این صورت امکان آسیب های بسیار جدی به قسمت های داخلی دستگاه وجود دارد. تمامی مدل های مختلف یونیت بر روی خود دکمه های عملکردی تحت قالب کیبورد دارند.برای محافظت هرچه بیشتر از این قسمت یونیت، باید دقت شود که به هیچ عنوان جهت تمیز کردن از مواد الکلی استفاده نگردد.برای تمیز کردن وسیله از مواد با میزان الکل و خوردندگی پایین استفاده کنید و به منظور رعایت مبحث استریلیزاسیون ، روکش های یک بار مصرف در هر بار استفاده از وسیله بسیار مفید خواهد بود.

پایه شارژر

این بخش در دستگاه های مختلف در اشکال متفاوت وجود دارد. پس از هر بار استفاده پایه شارژر را از منبع برق شهر جدا نمایید این کار تاثیر بسیار زیادی در طول عمر وسیله شما دارد.

آبچوراتور،هندپیس،گوتا،شارژر
local_grocery_store