لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

درباره EuroPerio9، بزرگترین رویداد پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی در جهان

1397/03/24

فدراسیون پریودنتولوژی اروپا (EFP) که سال ۱۹۹۱ تأسیس شده است و سی انجمن ملی علمی پریودنتولوژی از سایر کشورها را تحت پوشش خود دارد، هر سه سال کنگره‌ای بین‌المللی برگزار می‌کند که نهمین آن‌ها (EuroPerio9) امسال در هلند برگزار می‌شود.

درباره EuroPerio9، بزرگترین رویداد پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی در جهان

EuroPerio9 که مانند کنگره‌های پیشین، فرصتی برای تبادل اطلاعات علم پریودنتولوژی بین متخصصین کشورهای مختلف است، از ۲۰ تا ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ برابر با چهارشنبه ۳۰ خرداد تا شنبه ۲ تیر ۹۷ در شهر آمستردام هلند برگزار می‌شود. فدراسیون پریودنتولوژی اروپا پیش‌بینی کرده است امسال بالغ بر ده هزار نفر در کنگره یوروپریو شرکت خواهند کرد و به این ترتیب این کنگره بزرگترین رویداد علمی ایمپلنتولوژی و پریودنتولوژی دنیا در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

برنامه علمی نهمین کنگره یوروپریو شامل ۴۲ پانل سخنرانی با حضور ۱۳۲ سخنران و ۳۰ پانل کارگاهی است که به میزبانی حامیان مالی کنگره برگزار می‌شود. همچنین بیش از ۳۰۰ مقاله در قالب پوستر ارایه خواهند شد. در ضمن در جنب این همایش، نمایشگاهی به مساحت نزدیک به چهار هزار متر مربع با حضور ۲۶ شرکت حامی مالی کنگره و ۱۰۶ برند معتبر دندان‌پزشکی دنیا برگزار می‌شود.

برنامه‌های شاخص کنگره یوروپریو

در خلال نهمین کنگره فدراسیون پریودنتولوژی اروپا، سمپوزیومی با عنوان تهدید جهانی علیه درمان‌های آنتی باکتریال برگزار خواهد شد. جلسه نمایش سه بعدی جراحی بازسازی دندان و ایمپلنت و جلسه بررسی بدترین کیس‌هایی که می‌توانند تحت درمان‌های پریودنتال قرار گیرند از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

همچنین نخستین جلسه رسمی نمایش خروجی ورکشاپ جهانی مشترک فدراسیون پریودنتولوژی اروپا و آکادمی متخصصین اطفال آمریکا (AAP/EFP) درباره دسته‌بندی بیماری‌های پریودنتال و شرایط پیش از ایمپلنت بیمار، از اولین‌های EuroPerio9 است و در روز افتتاحیه نیز انجمن پریودنتولوژی ژاپن، دست‌اندرکار برگزاری یک جلسه علمی است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این برنامه علمی، می‌توانید به سایت آن به آدرس (https://www.efp.org/europerio9) مراجعه کنید.

منبع: efp.org

نمایشگاه،پریودنتولوژی
local_grocery_store