لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

نهمین کنگره سالانه ملی انجمن دندانپزشکی ایران

1397/08/12

شیراز _ نهمین کنگره سالانه ملی انجمن دندانپزشکی ایران 23 تا 25 آبان در شیراز برگزار می شود.

نهمین کنگره سالانه ملی انجمن دندانپزشکی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس نهمین سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی ایران شعبه فارس بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری این کنگره با بیان اینکه توانمندی های استان فارس در عرصه دندانپزشکی محرز است و در کشور به اثبات رسیده است گفت: استان فارس تنها استانی است که پس از استان تهران این سمینار را سالانه برگزار می‌کند.
نوید ناصری افزود:با وجود تنگناهای موجود که در استان داریم اما بزرگترین کنگره‌های دندانپزشکی در سطح منطقه پس از تهران را برگزار کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: حضور مسئولین عالی رتبه وزارت بهداشت و مدیران ارشد استان فارس در سمینارهای قبلی را نشانی برداشتن اعتبار خاص برگزاری چنین کنگره هایی در کشور توسط این انجمن است.

رئیس نهمین سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی ایران شعبه فارس با بیان این مطلب که حضور مهمان خارجی در این سمینار با توجه به شرایط موجود تاکنون قطعی نشده است اظهار داشت: ارتقای علمی دانش داندنپزشکی و توانمندی بیشتر پزشکان این حوزه در علم دندانپزشکی را مهمترین دلیل از برگزاری این سمینار است.
وی گفت: در سال‌های گذشته مقالات ارسالی سمینارها به چاپ رسیده اما طبق ارزیابی و نظرسنجی از شرکت کنندگان و پیشنهادات، کلاس‌های آموزشی را جایگزین چاپ چکیده مقالات کرده‌ایم.
وی افزود: انجمن دندانپزشکی فارس در جامعهدندانپزشکی کشور برند خود را به دست آورده است.

حسین میرهادی، دبیر علمی سمینار نیز در ادامه این نشست با بیان این مطلب که در تمام رشته‌های تخصصی دندانپزشکی اساتید مجربی در فارس داریم و از همه آنها برای حضور در کنگره دعوت شده است به همین دلیل نیازی به حضور اساتید خارجی احساس نمی‌شود تصریح کرد:این سمینار عمومی است، و هدف اصلی از برگزاری آن را ارائه و آموزش آخرین دستاوردها و تجهیزات این حرفه به اساتید شرکت کننده در قالب پنل‌های عملی و شفافی حرفه دندانپزشکی است.
میرهادی گفت: برپایی پنل‌هایی در خصوص درمان ایمپلنت، لیزر، لثه، پروتز و دندان کودکان در این سمینار پیش‌بینی شده است.
دبیر اجرایی نهمین سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی پارسه نیز در ادامه با بیان اینکه 40 شرکت وارد کننده برای تبلیغ و عرضه تجهیزات دندانپزشکی در این سمینار شرکت می کنند خاطرنشان کرد: فارس با وجود ظرفیت‌های متعدد اما مکانی مشخص برای برگزاری همایش و اسکان مهمانان ندارد و هرساله این سمینار با هزینه چندبرابری نسبت به برگزاری در تهران در هتل همای شیراز برگزار می‌شود.

رئیس انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس نیز در ادامه این نشست گفت: انجمن دندانپزشکی ایران از قدیمی‌ترین و نخستین تشکل‌های پزشکی در کشور است که انجمن شعبه فارس از سال ٧٥ فعالیت خود را آغاز کرده است.

نازیلا شهبازی افزود: انجمن دندانپزشکی یک انجمن علمی است و فعالیت خود در حوزه علمی و پژوهشی را اصلی ترین رویکرد قرار داده است. وی با بیان این مطلب که سمینار دندانپزشکی به صورت دو سالانه برگزار می‌شود که در راستای برگزاری این مهم هر ساله سمپوزیم‌هایی نیز برگزار می‌شود.
وی بیان کرد:کمیته‌های فرهنگی و نیکوکاری در این انجمن فعال است که انجمن دندانپزشکی فارس فعال‌ترین انجمن در سطح کشور است.

رئیس انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یکهزار و 500 دندانپزشک در سطح فارس فعالیت می‌کنند که یکهزار نفر از آنها در مطب‌های خصوصی و مراکز درمانی خدمات ارائه می‌کنند تصریح کرد: تنها یک سوم دندانپزشکان فارس حق عضویت سالانه پرداخت می‌کنند و عضو پیوسته محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، این سمینار 23 تا 25 آبان در هتل هما شیراز برگزار می شود.

کنگره،نمایشگاه
local_grocery_store