لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

11 راه برای سوزاندن 800 کالری در یک ساعت

1395/05/14

هر کسی می‌تواند در نیم ساعت یا همین حدود چند صد کالری بسوزاند، اما برای سوزاندن 800 کالری خالص در یک ساعت به کار و تلاش سختی احتیاج است. برای اینکه بتوانید در 60 دقیقه یا حتی کمتر به این هدفتان برسید، در این مطلب با چند راه آشنا خواهید شد.

11 راه برای سوزاندن 800 کالری در یک ساعت

شاید سوزاندن 800 کالری راحت نباشید اما شدنی است!

هر کسی می‌تواند در نیم ساعت یا همین حدود چند صد کالری بسوزاند، اما برای سوزاندن 800 کالری خالص در یک ساعت به کار و تلاش سختی احتیاج است. برای اینکه بتوانید در 60 دقیقه یا حتی کمتر به این هدفتان برسید، در این مطلب با چند راه آشنا خواهید شد.

استپ ایروبیک

هر کسی که بیش از 100 کیلو وزن داشته باشد، می‌تواند با تمرینات Jane Fondaدر هر ساعت، حدود 800 کالری بسوزاند. این تمرینات، پاهای شما، یعنی بزرگترین گروه عضلانی بدنتان را هدف قرار می‌دهد، و به قلبتان هم فشار می‌آورد تا همزمان یک تمرین کاردیو و عضله ساز داشته باشید.

بوکس

خیلی ها باید به درون رینگ یک مسابقه‌ی واقعی قرار بگیرند تا بتوانند 800 کالری در یک ساعت بسوزانند، اما آنهایی که بیش از 100 کیلو وزن دارند، می‌توانند تنها با تمرین مشت زنی با یک حریف تمرینی فرضی، در یک ساعت این مقدار کالری را بسوزانند.

قایقرانی

قایقرانی یک ورزش بی نظیر است، مخصوصا وقتی دوباره به آن بازگردید. هر شخصی که بیشتر از 75 کیلوگرم وزن داشته باشد، با یک ساعت پارو زدن در ماشین پاروزنی و یا یک قایق واقعی، می‌تواند بیش از 800 کالری بسوزاند.

حمل وزنه‌های سنگین

آیا به دنبال راهی آسان و غیر منطقی برای سوزاندن 800 کالری در یک ساعت می‌گردید؟ چند کیسه سیمان کوچک تهیه کنید و با خودتان اینور و آنور ببرید! اشخاصی که بالای 100 کیلو وزن داشته باشند، می‌توانند از این راه بیش از 800 کالری در یک ساعت بسوزانند.

وزنه برداری

تمرینات قدرتی می‌توانند خسته کننده باشند، اما اجازه ندهید که این خصوصیت، شما را دلسرد و متوقف کند. ضربان قلبتان را در یک ساعت کامل بالای 125 تپش در دقیقه نگاه دارید، آنگاه خواهید توانست تا در 60 دقیقه تا 1000 کالری بسوزانید!

کوهنوردی

ما از کوهپیمایی ملایم صحبت نمی‌کنیم. بلکه منظورمان کوهپیمایی سخت و به سبک نظامی است. یک شخص معمولی می‌تواند با بالا رفتن از کوه و حمل 20 کیلو پوشاک و لوازم، 800 کالری در یک ساعت بسوزاند.

اسکی صحرا نوردی

اگر با شدتی معمولی اسکی کنید، کمتر از 800 کالری خواهید سوزاند، اما اسکی صحرا نوردی و سرعتی به شما کمک خواهد کرد تا 1000 کالری مصرف کنید! اگر یک ساعت، در سربالایی اسکی صحرا نوردی انجام دهید، حتی بیش از 1500 کالری خواهید سوزاند!

دوچرخه سواری

دوچرخه‌تان را راه بیندازید و پدال بزنید. دوچرخه سواری، با توجه به وزن و سرعت شما می‌تواند چیزی حدود 1500 کالری در یک ساعت انرژی بسوزاند. اگر می‌خواهید اینقدر کالری بسوزانید، باید به خودتان فشار بیاورید تا سرعتتان به بالای 30 کیلومتر بر ساعت برسد. هر شخصی که بیش از 90 کیلوگرم وزن داشته باشد، با دوچرخه سواری با سرعتی بین 20 تا 25 کیلومتر بر ساعت می تواند بیش از 800 کالری بسوزاند.

فوتبال

یک مسابقه‌ی فوتبال، به شما کمک خواهد کرد تا در یک ساعت، 800 کالری بسوزانید. هر چند کسانی که زیر 90 کیلوگرم وزنشان باشد، باید بیشتر به خودشان فشار بیاورند. تنها کاری که باید بکنید این است که از دویدن دست بر ندارید!

خرد کردن چوب

حمل کنده‌های سنگین چوب، کمک خواهد کرد تا 800 کالری در یک ساعت بسوزانید، و اگر با تبری اقدام به خرد کردن آن‌ها کردید، این مقدار تا 1500 کالری افزایش پیدا خواهد کرد!

فریزبی

اگر از دویدن باز نایستید، می‌توانید با بازی فریزبی در یک ساعت تا حدود 800 کالری انرژی بسوزانید. البته در صورتی که حدود 100 کیلوگرم وزن داشته باشید.

منبع خبر
تناسب اندام ، لاغری ، چربی سوزی ، تمرینات ورزشی ، رژیم غذایی ، سلامت بدن
local_grocery_store