لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

اولین همایش صنفی انجمن دندانپزشکان عمومی

1397/05/29

اولین همایش صنفی انجمن دندانپزشکان عمومی در شهریور ماه 97 برگزار می گردد

اولین همایش صنفی انجمن دندانپزشکان عمومی

اولین همایش صنفی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

با سلام و احترام، مشکلات و نارسایی های متعدد پیرامون حرفه دندانپزشکی در چند ماه اخیر فضای کشور را احاطه کرده که منجر به حضور حداکثری همکاران دندانپزشک ، اعضاء محترم اتحادیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی و تکنسین های لابراتوار در گروه مجازی كمپين اعتراض به افزايش قيمت مواد و تجهيزات دندانپزشكي، انجمن دندانپزشکان عمومی ایران به عنوان نهاد بزرگ صنفی دندانپزشکان عمومی را بر آن داشت تا پس از بررسی نیازها و ضرورت های صنفی حرفه ای ، اقدام به برگزاری اولین همایش صنفی دندانپزشکی کشور کند .

در این گردهمایی بزرگ صنفی با تکیه بر بلوغ و اندیشه فراگیر صنفی و نگاه تأثیرگذار فرهنگ اجتماعی، در تقویت اندیشه های مدنی گردهم می آئیم تا در حضور مسئولان محترم وزارت بهداشت مطرح کنیم و با همفکری جهت منافع حرفه ای و ملی مشکلات را برای آسایش و رفاه مردم چاره اندیشی کنیم. لذا از کلیه مسئولین اجرایی مرتبط با حوزه سلامت دهان دعوت به عمل آمده تا با طرح دیدگاه های خود و تبیین چالشهای موجود موضوع مورد بررسی قرار گیرد .

محور سخنرانی موضوعات صنفی:

  1. دیدگاه های انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در خصوص مسائل صنفی جاری .
  2. مباحث استراتژیک سیاست گذاری کلان حوزه سلامت دهان و حمایت از سلامت دهان مردم و تأمین ارز مورد نیاز مواد و تجهیزات دندانپزشکی.
  3. استماع دیدگاه های نمایندگان محترم دندانپزشک سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
  4. رئیس یا نماینده اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی
  5. سخنان مدیرکل محترم تجهیزات پزشکی و رئیس محترم اداره تجهیزات دندانپزشکی درباره قیمت گذاری، توزیع کالا، ارز دولتی .
  6. سخنرانی های برگزیده شرکت کنندگان جهت بررسی مشکلات مربوط به نظارت بر کیفیت ، قیمت گذاری مواد و تجهیزات دندانپزشکی، جلوگیری از احتکار و افزایش قیمت ها، نظارت بر نحوه توزیع ، ضرورت تخصیص و تأمین ارز دولتی جهت کالاهای دندانپزشکی.
  7. تریبون آزاد همراه با پرسش و پاسخ درباره مشکلات صنفی مواد و تجهیزات .
  8. سخنان رئیس محترم اداره سلامت دهان و دندان .
  9. طرح دیدگاه های برگزیده درمورد بررسی ضرورت طرح تربیت مجدد بهداشت کاران دهان و دندان، گذشته و آینده
  10. پایان مراسم.

همکاران دندانپزشک که مایل به سخنرانی در همایش حول محورهای تعیین شده هستند ، سخنرانی خود را به ایمیل senfi@igda.ir همراه با مشخصات کامل شامل: نام، نام خانوادگی، شماره نظام پزشکی، کد ملی، نشانی محل کار، تلفن محل کار، ایمیل و شماره همراه ارسال نمایند که از بین درخواست ها تعدادی از همکاران جهت سخنرانی دعوت خواهند شد. بدیهی است دعوت از مسئولان براساس ماهیت همایش انجام شده، صلاحدید ایشان است که در این همایش صنفی شرکت کنند. ضمن آن که برخی دیگر از مسئولان نیز دعوت خواهند شد.

مکان: انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
زمان:دوم شهـریور مـاه 1397

دکتر باقر شهنی زاده
رئیس هیأت مدیره
انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
همایش،انجمن،دندانپزشکی
local_grocery_store