لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

خمیردندان BioMinf

1396/01/24

این ماده ی جدید در خمیر دندان کهBioMinF نام دارد، حامل یک تکنولوژی جدید ترمیم دندان است که به میلیون ها کودک و بزرگسالی که در سراسر جهان مستعد ابتلا به پوسیدگی دندان و حساسیت دندانی هستند، کمک خواهد کرد.

خمیردندان BioMinf

خمیر دندانی با مواد اعجاب انگیز

، یک خمیر دندان جدید حاوی موادی است که مواد معدنی از دست رفته از مینای دندان را به دندانهای شما باز می گرداند، این خمیر دندان از پوسیدگی دندان جلوگیری می نماید و حساسیت دندان را در حالی که شما خواب هستید، درمان می کند. این خمیر دندان جدید بصورت آنلاین و یا با سفارش به متخصصان تولید کننده ی آن قابل تهیه می باشد. انتظار می رود این محصول تا پایان سال جاری در فروشگاه ها عرضه گردد.


این ماده ی جدید در خمیر دندان کهBioMinF نام دارد، حامل یک تکنولوژی جدید ترمیم دندان است که به میلیون ها کودک و بزرگسالی که در سراسر جهان مستعد ابتلا به پوسیدگی دندان و حساسیت دندانی هستند، کمک خواهد کرد.

پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری در سراسر جهان است و اکثر بزرگسالان در برخی از مراحل زندگی خود حساسیت دندان را تجربه می کنند. پوسیدگی بزرگترین عامل مراجعه ی ۶۰ تا۹۰ درصد از دانش آموزان به بیمارستانها است. تخمین زده شده است که تنها در بریتانیا پوسیدگی و حساسیت دندان ۱۳٫۵میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده است.
خمیردندانهای حاوی BioMInF قادرند به آرامی یونهای کلسیم، فسفات و فلوراید را در یک بازه زمانی ۸ تا ۱۲ ساعته آزاد می نمایند، این مواد در تشکیل مواد معدنی fluorapatite که برای بازسازی، تقویت و حفاظت از ساختار دندان لازم است، بکار می روند. دانشمندان دریافتند که انتشار آهسته ی فلوراید به خصوص در پیشگیری از پوسیدگی دندان مفید و موثر است.


پروفسور رابرت هیل از دانشگاه کوئین مری لندن و بنیانگذار این تکنولوژی می گوید: با استفاده از این خمیر دندان، مقاومت دندان ها در برابر حمله ی اسیدهای موجود در نوشیدنی هایی مانند آب میوه ها و نوشابه ی گازدار افزایش می یابد. همچنین این نوع از خمیر دندان بسیار موثرتر از خمیر دندانهای معمولی است که مواد تشکیل دهنده ی فعال آن، مانند فلوراید محلول در آب، در هنگام شستشو از بین رفته و تاثیرات آن کمتر از دو ساعت پس از مسواک زدن باقی می ماند.
پروفسور هیل می افزاید: این نوآوری دستیابی به موفقیت قابل توجهی است که می تواند پوسیدگی دندان و همچنین مشکلات حساسیت دندان را که اغلب مردم با خوردن یا نوشیدن مواد غذایی سرد یا گرم تجربه می کنند، کاهش دهد، با این حال تکنولوژی بکار رفته در BioMin ، به طور انحصاری برای خمیر دندان طراحی نشده است و می تواند در سایر محصولات حرفه ای مراقبت از دهان و دندان مانند مواد تمیز کننده ، پولیش، وارنیش و مواد پرکننده ی remineralising گنجانده شود.


تولید کنندگان این خمیر دندان می گویند: هدف ما تبدیل نام تجاری بایومین به درمانی برای حساسیت دندان از دید دندانپزشکان حرفه ای و عموم مردم است.


دکتر دیوید Gillam یکی از بنیانگذاران بایومین می گوید: حساسیت دندانی بر اثر باز شدن میکروتوبولهایی در عاج دندان است که اجازه ی دسترسی غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم را به گیرنده های عصبی ممکن می کند و کیفیت زندگی افراد را بشدت تحت تاثیر قرار می دهد، خمیر دندانهای حاوی بایومین با مسدود نمودن این میکروتوبولها توسط fluorapatite مقاوم در برابر اسید، به عنوان مانعی در برابر انتقال سرما و گرما به داخل دندان عمل می کند. نسخه ی بدون فلوراید خمیر دندان بایومین برای افرادی که نمی خواهند و یا نیاز به خمیر دندان حاوی فلوراید ندارند، تولید شده است.


منبع خبر: www.sciencedaily.com

خمیردندان ، پوسیدگی دندان‌ ، BioMinF ، مینای دندان ، سلامت دهان و دندان
local_grocery_store