لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

در کنگره دندانپزشکی نقش جهان عوارض ایمپلنت و مشکلات دندانپزشکی بررسی می شود

1396/06/09

مدیر اجرایی کنگره دندان پزشکی نقش جهان از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی خبر داد و گفت: بررسی عوارض ایمپیلنت و مشکلات رایج در دندانپزشکی اطفال در این کنگره ارائه می شود.

در کنگره دندانپزشکی نقش جهان عوارض ایمپلنت و مشکلات دندانپزشکی بررسی می شود

عوارض ایمپلنت و مشکلات دندانپزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر هادی سلیمی در آستانه برگزاری کنگره دندانپزشکی نقش جهان اظهار داشت: موضوعاتی همچون نحوه تراشو نکات کلینیکی درمان با اس اس کراون در دندان های شیری، روش های پرکردن کانال در اندودنتیکس و آشنایی با انواع سمان و روش های کاربرد آن در این کنگره از طریق کارگاه های عملی توسط اساتید برجسته این رشته ها ارائه می شود.

وی افزود: کاربرد مش تیتانیومی همزمان با ایمپلنت در بازسازی عرضی استخوان، کاربرد لیزهای دایود در درمان دیپگمنتیشن و بلیچینگ همچنین مراحل باند کردن لامینیت های سرامیکی از طریق کارگاه نیز ارائه می شود.

مدیر اجرایی کنگره دندانپزشکی نقش جهان ادامه داد: قراردادن فوری ایمپلنت در محل دندان کشیده شده همچنین عوارض و معضلات ایمپلنت در این کنگره توسط اساتید برجسته مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

به گفته سلیمی، مشکلات رایج در دندان پزشکی اطفال، مفاهیم جدید در کنترل رفتاری کودکان در دندانپزشکی و فضا نگهدار یا عملکرد مشابه دندان جهت جایگزینی دندان شیری زود از دست رفته همچنین حوادث حین درمان های اندودنتیکس، علل و روش های پیشگیری نیز در این کنگره در قالب کارگاه ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در کنگره دندان پزشکی نقش جهان مطرح خواهد شد و پیش بینی می شود حدود یک هزار نفر در این کنگره شرکت کنند. ۳۰ تا ۴۰ سخنران داخلی و خارجی در این کنگره خواهیم داشت و این کنگره برای شرکت کنندگان ۱۵ امتیاز بازآموزی دارد.


سلیمی با بیان اینکه نمایشگاهی از تجهیزات دندانپزشکی در حاشیه این کنگره برگزار می شود خاطرنشان کرد: این کنگره یکم تا سوم شهریور ۹۶ در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

تصاویر کنگره نقش جهان

ایمپلنت
local_grocery_store