لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

10 نکته که درباره ایمپلنت آستم باید بدانید

1396/09/21

شرکت ایمپلنت oSstem در سال 1995 با شعار سلامت و معیشت برای همه تاسیس شد. ابداع روش های نوین جراحی ایمپلنت ساده سازی جراحی ایمپلنت کیفیت فوق العاده استاندارد سازی کلیه مراحل تولید سرمایه گذاری بر تحقیق و توسعه ایجاد بزرگترین مرکز آموزش ایمپلنت آسیا AIC و تلاشهای بی وقفه تیم رهبران oSstem خیلی زود این ایمپلنت را در قامت یک رهبر جهانی در حوزه تولیدات با کیفیت و آموزش های مدون پر آوازه کرد.

10 نکته که درباره ایمپلنت آستم باید بدانید

10 نکته که درباره ایمپلنت آستم باید بدانید

  1. ایمپلنت ملی

    آیا میدانستید که ایمپلنت آستم یا همان " ایمپلنت ملی" کره جنوبی هفتمین کمپانی ایمپلنت دنیاست که در سال 1992 در آسیا تاسیس شده است ؟. در سال 1997 کمپانی آستم با شعار " سلامت و معیشت برای همه " کارخانه خود را در شهرهای سئول و بوسان کره جنوبی تاسیس کرد و تا کنون همواره مقام خود را به عنوان بزرگترین شرکت آسیایی تولید کننده ایمپلنت حفظ کرده است.

  2. اولین ایمپلنت آسیایی با مجوز فروش جهانی

    نصب ماشین آلات پیشرفته سوئیسی ، آمریکایی و آلمانی در کارخانه و استفاده از دانش علمی دانشکده های دندانپزشکی آمریکایی و اروپایی و اخذ انواع گواهی نامه های کیفی با پشتوانه مقالات فراوان علمی موجب اخذ مجوز فروش محصول اولین ایمپلنت آسیایی در بازار آمریکا شد.

  3. طراحی وتنوع

    این شرکت موفق شد تا بایومکانیک طراحی فیکسچر رادر لاین های تیشو لول و بن لول به حد اعلاء برساند و خواص بایولوژیک و سطح فیکسچر را به سرعت تمام و همگام با 5 ایمپلنت برتر دنیا، به بازار ارائه کند. انواع کیت های جراحی پیشرفته و تنوع قطعات پروتزی، ایمپلنت آستم را یکی از کامل ترین سیستم های ایمپلنت دنیا کرده است.

  4. مستند سازی علمی

    آستم برای تولید هر محصول خود دلایل علمی و مستندات کافی را فراهم کرده است و سپس نتایج و مشاهدات و بازخورد های آن را به خوبی رصد می کند تا از کیفیت عالی محصولاتش اطمینان حاصل کند.

  5. رهبری بازار در تحقیق و پژوهش

    شرکت OSSTEM با دارا بودن دو دانشکده دندانپزشکی در کره جنوبی و آمریکا و 200 نفر تیم تحقیق و توسعه در سراسر جهان یکی از پیشرو ترین تیم های طراحی و تحقیق ایمپلنت های دندانی را در دنیا تشکیل داده است.

  6. یکی از هر 10تا

    در کشورهای آسیایی 3 عدد از هر 10 ایمپلنت فروخته شده از برند آستم است. در کشور کره جنوبی از هر10 ایمپلنت 5 تای آن آستم است و در بازار آمریکا و کل دنیا از هر 10 ایمپلنت کارگزاری شده 1 عدد ایمپلنت آستم است.

  7. پیشگام تر از بقیه

    در تمام 10 سال گذشته ایمپلنت osstem با رشد فروش 15 درصدی به عنوان ایمپلنت پیشتاز جهانی توانست از مقام هفتمین ایمپلنت دنیا به جایگاه سوم و چهارم جهانی دست یابد. تاسیس کارخانه آلمان و کارخانه کالیفرنیا با برند Hiossen کمک زیادی به دستیابی این شرکت به جایگاه جدیدش داشت. ارزش این کمپانی هم اکنون بیش از 1/25 میلیارد دلار است.

  8. یکی از سه غول

    آستم چشم در چشم غول های جهانی ایمپلنت، اشترومن و نوبل بایوکر دوخته است. در بازار بزرگ چین بالاتر از اشترومن ایستاده و در بازار پیچیده و به شدت رقابتی آمریکا شانه به شانه بزرگان جنگ قیمتی مداومی به راه انداخته است. آستم با بیش از 2000 نفر کارمند در سراسر جهان در سودای دستیابی به رتبه اول در بین بیش از 300 سیستم ایمپلنت دنیا است.

  9. تجهیزات دندانپزشکی

    تولید یونیت صندلی زیبا و مدرن آستم در سال 2016 مورد استقبال بازارهای جهانی قرار گرفت و به زودی دستگاه های رادیولوژی تک دندان ، OPG, CBCT آستم نیز به ازار عرضه خواهد شد. دستگاه CADCAM , 3D Printer , Oral Scanner آستم نیز در سال2018 به بازار معرفی خواهد شد.

  10. سیاست های انحصاری آستم

    آستم با ایجاد شعب مستقیم فروش ، کلینیک های زنجیره ای ، لابراتوار های تخصصی مرکز آموزش دائمی AIC و تنوع بخشی به تولیدات در تلاش برای تملک تمامی زنجیره ای تولید تا درمان دندانپزشکی در بازارهای هدف است و این سیاست تهاجمی آستم موجب شد تا شرکت اشترومن هم به تازگی کلینیک های زنجیره ای اش را در چین و آمریکا استارت بزند.

ایملنت،آستم،اوستم،osstem،implant
local_grocery_store