لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

ظهور Osstem به عنوان بزرگترین فروشنده ایمپلنت دندانی در جهان

1398/05/05

Osstem از نظر حجم فروش به عنوان بزرگترین فروشنده ایمپلنت های دندانی در جهان شناخته شده است.

ظهور Osstem به عنوان بزرگترین فروشنده ایمپلنت دندانی در جهان

Osstem از نظر حجم فروش به عنوان بزرگترین فروشنده ایمپلنت دندانی در جهان شناخته شده است. به گفته پروفسور کیم بونگ جو از بیمارستان دندانپزشکی دانشگاه سئول، این تولیدکننده پیشگام ایمپلنت در سال ، 2.33 میلیون واحد ایمپلنت فروخته، که بیشترین میزان فروش در بین بزرگترین سازندگان جهان است، پس از آستم Zimmer Biomet با 1.88 میلیون و سپس Nobel Biocare با 1.87 میلیون فروش قرار دارند.

پروفسور کیم با استناد به گزارش "رقابت ایمپلنت دندانی در سال 2018" که توسط گروه تحقیقاتی هزاره تورنتو (بزرگترین مرکز تحقیقاتی تجهیزات پزشکی) ارائه شده است، بیان نمود: تبدیل ایمپلنت آستم به یک برند جهانی که دندانپزشکان سراسر جهان بیشترین استفاده از آن را دارند، دستاورد بسیار قابل توجهی است.

در سال نیز، این شرکت در بالای لیست فروش 2.86 میلیونی تجهیزات ایمپلنت قرار گرفت و در بیانیه‎ای اعلام کرد که موقعیت تراز اول جهانی خود را مدیون اشتیاق وافر در تحقیق و توسعه (R&D) و آموزش بالینی باکیفیت است و همچنان به توسعه مهارت‎های مورد نیاز برای موفقیت در مراقبت دندانی و تولید محصولات باکیفیت، از دیدگاه مصرف کنندگان، ادامه خواهد داد.

آستم در بیش از 70 کشور جهان بازار فروش دارد و دارای 25 نمایندگی در کشورهای مختلف است و محصولاتش را نه تنها برای ایمپلنت‎های دندانی و تجهیزات دندانپزشکی، بلکه در سایر زمینه‎هایی که برای مراقبت‎های دندان ضروری است گسترش می دهد.

منبع

آزاد تجارت پارس نمایندگی انحصاری ایمپلنت‎های دندانی آستم در ایران می‎باشد. شما می‎توانید ایمپلنت‎های آستم را به صورت آنلاین از وب سایت آزادمد خریداری نمایید

آستم،اوستم،استم،osstem,implant,ایمپلنت
local_grocery_store