لوگو آزادمد Logo azadmed

آزادمد؛ فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

OSSTEM یک شرکت پیشرو در زمینه ایمپلنت دندان

1400/08/12

OSSTEM یک شرکت پیشرو در زمینه ایمپلنت دندان در سراسر جهان است و استانداردهای بین المللی را در دندانپزشکی مدرن ایمپلنت تعیین می کند.

OSSTEM یک شرکت پیشرو در زمینه ایمپلنت دندان

OSSTEM یک شرکت پیشرو در زمینه ایمپلنت دندان

در چند سال اخیر بسیاری از کارشناسان تحقیق و توسعه به دلیل همکاری با کلینیک های معتبر دانشگاهی و سرمایه گذاری در محصولات جدید و موجود، به osstemپیوستند تا مزیت رقابتی کمپانی را در سطح بین المللی تثبیت کنند. با توجه به جدیدترین تجهیزات، بالاترین نرخ بهره‌ وری در سراسر جهان، فناوری‌های نوآورانه تولید و بررسی‌های عمیق کیفیت، OSSTEM محصولات فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند که در بیش از 60 کشور در سراسر جهان فروخته می‌شوند. OSSTEM با افتتاح شرکت های تابعه در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، ژاپن، چین، تایوان، آلمان، کانادا، استرالیا، هند و روسیه خود را در سطح بین المللی نشان داد. این شرکت های تابعه و شرکای توزیع به ما کمک می کنند تا کسب و کار خود را افزایش دهیم و همچنین خدمات خود را برای مشتریان و بیمارانشان بهبود بخشیم.

OSSTEM بالاترین کیفیت را برای هر درمان فردی و راه حل های زیبایی شناختی ارزشمند را برای بیمار ارائه می دهد که کیفیت طبیعی زندگی را حفظ می کند. رضایت پزشکان و بیماران از طریق خدمات عالی به مشتریان ما تضمین می شود. از طریق تماس های محلی خود می توانیم اطمینان حاصل کنیم که شما تنها نیستید و در هر صورت یک راه حل پزشکی سریع و روان ارائه می شود. ما اهمیت زیادی برای خدمت به شما با محصولات با کیفیت خود قائل هستیم.

ما در عصری زندگی می کنیم که در آن قدرت علم هر روز آشکار می شود. پیشرفت‌های پزشکی و بهداشت عمومی بدون شک به کیفیت بهتر زندگی کمک می‌کند و مراقبت‌های ترمیمی و احیاکننده‌ی سلامت دهان نیز بخشی ضروری از آن است. با ایستادن در یکی از جایگاه های برتر در ایمپلنت جهانی، زندگی میلیون ها نفر را بهبود خواهیم بخشید. با ارائه راهکارهای اولیه در دندانپزشکی ایمپلنت، شما را به سمت لبخند واقعی زندگی سوق خواهیم داد. با ایمپلنت Osstem به لبخند خود حالت دهید.

منبع

ایمپلنت،آستم،اوستم،implant,osstem
local_grocery_store